Awesome Life!

Jaha då har det inte bloggats här på en miljard år... hemskt alltså. Fy tusan vilken synd! Hur bara kunde jag låta allt förfalla på detta makalöst hemska sätt??? Usch usch... he he.

(Fy för vad jag fryser... ska man verkligen behöva elda för värme i augusti??? Hallå? Sommar???)

Sååå... jaha.

100-grymma-dagar-utmning-tjollahejsan gick väl sådär... tappade massa motivation när förkylningen bara fortsatte, fortsatte och fortsatte. Så inga mål och inga priser men jag hade ju redan hunnit vinna ett fantastiskt bra pris i o med träningsdagen med Lina, Robine och Sid (which was wesome!!!) så wuhu!
Men nu kommer jag äntligen få använda mig av all deras kunskap i praktiken med nytt gymkort, ny hälsa (ingen mer förkylning tack!) och ett (kommande) nytt totalt-Rebecca-anpassat-till-100-procent-Kostschema. Kommer bli så sjukt bra. Har ju ett mycket motiverande mål i sikte ;-)

Ska anpassa mitt löpprogram och se hur mycket jag behöver "backa" för att komma ikapp. Himla tur att jag träffar Hilda i morgon så hon kan dela med sig av sin oändliga visdom, muahahahahaha!

By the way: Någon som vet vilken bloggportal som är bäst att byta till från blogg.se för när de vägrar göra en app för att kunna blogga från mobilen så kan de dra till lingonen (...för att de är röda... ni fattar ;-) !

NEWS BY PICS!


Så här söta pojkar kan man vara framtida-ingift-moster till och träffa i England om man har sådan fantastisk tur om jag:



Coola byggnader som the Tower of London kan man se om man åker till just London... vilket vi gjorde! Dah! :



True love... Awesome!



Så här sjukt coola töser kan man få hänga med medans kompisen lagar ens bil!



Underbara, älskade vänner! Skål för kärleken!



Så här sjukt söt är jag numera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0