Sommarträff med vovvarna i Hovdala!

Nyss hemkommen efter en underbar dag i solen, brisen och lite i vattnet tillsammans med massa underbara siberian husky-människor (och även lite andra hundraser :-D) i Hovdala-rastgård med omgivning. Hundarna är nu helt slut och ligger och gottar sig här i lägenheten. Och det har de allt förtjänat efter deras superbusande idag.

Pojken min är också helt slut och ligger och snarkar i sängen. (Vilar väl upp sig inför kvällen antar jag!)

Lägger upp några mycket fina bilder på mina söta vovvar från idag tagna av John Friberg (titta in där för ännu fler underbara bilder!).

Tack alla för en superdag!!!


Kommentarer
Postat av: n00bis

Jättefina bilder <3

2011-06-05 @ 23:28:49
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: FridaW

Vad roligt att du hittat min blogg! Den är till för just såna som du. Som kanske går i samma tankar och som behöver lite inspiration. :-)



Prästen tyckte inte "Canon in d" var bra eftersom den var för långsam. Trots att jag sa att kantorn i så fall får spela lite snabbare. Men sen när vi mailade med kantorn sa ju hon att det gick huuur bra som helst att spela den. :-) Så vi kör på den ändå!



Hälsningar,

Frida

2011-06-07 @ 20:47:27
URL: http://www.minbrollopsblogg.se
Postat av: Lina Kuijl

Gud va fina bilder och ännu finare vovvar! var så kul att träffa dig igår. Önskar att vi kunnat prata lite mer om dig och den resa du gjort och kommer att göra. Du får höra av dig om du kommer till stan igen så får vi köra ett pass också! om du vill så skicka din kost till mig så kollar jag över den åt dig och ger förslag på korrigeringar utifrån dina mål och prioriteringar. kram Lina

2011-06-13 @ 22:50:20
URL: http://fitnessguru.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0