Gymmet!

Idag följde jag helt frivilligt med Boyfriend till F&S gymmet här i Lund och förutom att det verkligen stank intorkad svett så var det en trevlig upplevelse. så förhoppningsvis blir det fler besök där och det bästa är att jag bara behöver betala per gång och att det inte dras en summa varje månad för ett gym jag aldrig är på. Win! Win!

Det blev 15 minuter på cykel där jag valde ett alldeles för enkelt program men det fungerade ju som uppvärmning och 15 minuter crosstrainer (som fick upp min puls på 187 BPM... jikes). Efter det så fegade jag ut och vågade inte testa att träna kettlebells för jag är som vanligt orolig att alla inne på gymmet ska börja peka och skratta för att jag är så dålig på precis allting (idag hade jag nog gått säker då en medelålders herre valt att träna i en tajt "tank-top" och något som bara kan beskrivas som snäppet bättre än speedos... iiiieeee). Istället satte jag mig på rodd-maskinen och avverkade 2 km.

Det ska dock påpekas att jag tillslut vågade testa kettlebells och fick testa i ca 10 sekunder. Sen kom älsklingen och ville gå hem. Seriöst? Tråkmåns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0