Jag gick ner igen!!!

Jag kunde inte tro mina ögon idag när vågen visade på att jag gått ner ytterligare 0.6 kg den här veckan. (Konsulenten skrev ner 0,8kg men jag är övertygad om att vågen stannade på 87,2 och inte 87 blankt.) Hur i hela friden har det gått till? Visst, jag har sprungit tre gånger och gått långa promenader med hundarna varje dag men ändå. Så som jag har frossat, frossat och frossat. (Med mitt eget tillstånd dock för jag tillät mig själv att ha en ”vanlig vecka” så länge som jag höll igång med promenaderna och löpningen.) Men jag tackar, tar emot och känner hur motivationen kommer tillbaks i samma stund som veckobonusen återuppstod.

 

Idag hämtade jag mina Shirataki-nudlar på posten och på lördag hoppas jag få tillfälle att pröva dem. Spännande! 200g = 0,5 ProPoints. Hoppas att de går att få ner!

 

Äntligen är jag nöjd med designen här! Upptäckte att teckensnittet jag valt när jag redigerade bloggen på Viktors dator inte syntes på andra datorer så nu har jag valt ett som förhoppningsvis kommer synas på alla datorer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0