Ny bloggdesign!!!

Igår när jag lagade mat och skulle ställa in timern för när det var dags att plocka ut godsakerna ur ugnen (hemma lagade piroger med köpebröd by the way) så upptäckte jag att min stoppklocka stannat på 2, 30 min i förrgår när jag sprang och inte 5, 30 min vilket gör att min bästa tid på 5 km nu är 38 minuter. Yeay.


Min träningsplan för veckan blir inte alls som jag hade tänkt mig men det ska nog bli bra ändå. Gymbesöket igår blev ersatt av 7,5 km vandring i bokskogen med mina fyra älsklingspojkar och dagens löprunda är uppskjuten tills i morgon för mina kläder behöver utan tvekan tvättas innan jag drar på dem igen och det hinns inte med förrän sent ikväll. Ut och springa klockan 00.00 kanske? Nja...


Ny design på bloggen! Vad tycker ni??? Man måste bara älska alla fina turtorials om precis allting överallt här på internet som gör det möjligt att t ex ändra i stilkoder och annat här på ens blogg helt på egen hand.




I morgon är det dags för invägning på Vikt Väktarna efter en vecka där Rebecca INTE varit duktig alls med undantag från promenader och löpning. Nästa vecka måste det bli bättring!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0