Nya paltor och nya pjuks för löpträningen!

Igår använde jag mina födelsedagspengar till att köpa nya träningskläder från Craft. Kom fram till idag att det helt enkelt är så att byxorna är lite för små så ju mer jag springer ju bättre kommer de att sitta. Kan knappast lämna tillbaks dem ny efter två löprundor.

Idag åkte jag ner till Lund och besökte Löplabbet och fick toppenhjälp med att hitta skor till mina vingliga fötter.

Så nu har jag en helt fantastisk outfit som bara måste användas. I morgon är det VILA som gäller men på fredag är det ut på vägarna igen. Kan knappt vänta för att få se hur det kommer kännas att springa med mina nya fina skor (som tyvärr har rosa detaljer istället för rosa... buhu)! I will rule all!!!

Längtar till sängen nu... Bedtime = Now!



Träning idag:

* 35 min morgon promenad med hundarna och älsklingen
* 30 min löpning med intervaller: (2 + 2) x 6 + 700 minuters spurt
* 60 min Box nere i Bjärnums Badhus








Mina vackra, nya, mysiga, kramgoa Asics skor!




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka snygga dojjor!!

Hur får du tiden till att räcka till träning? Jag tycker det är svårt att få ihop det. Hur ska jag göra? http://junitjejen.se/tiden-ar-knapp/

2011-03-17 @ 06:36:33
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0