Off helg. Men massa kärlek!

Boyfriend är här flera dagar nu. Love it! Jag längtar tills körkortet är i hamn och jag får ha honom här hemma hela tiden. Jag menar... look at that arm -->

Purr purr... :-D

Idag har det varit en lite uppochner dag men det är som det brukar vara en söndag. Viktor tränar med laget (amerikansk fotboll för er som inte är så välunderrättade) och i vanliga fall så har jag dans med Lisette och Linda. Men idag fick jag offra träningen för att gå till Nordskånska Kennelklubbens Årsmöte istället. Numera kan man titulera sig tredje suppleant i NsKKs styrelse. Go me.

Jag har inte varit på topp den här helgen. Fredagsnatten knäckte mig rätt rejält men nu börjar det studsa tillbaks igen. Fick i alla fall ut hundarna på en halvmil idag när vädret var så härligt. I morgon drar jag igång med springandet igen. Måste ju börja komma igång nu om jag ska hinna med mina 24 rundor innan den 2 Maj. Alla som vill hänga med och springa vårruset (i vilket jag kommer komma siste men ha det roligast av alla) så är det bara att hojta till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0