Foton of the old-me-to-never-be-again

Här kommer lite bilder på hur jag såg ut för ett år sedan ungefär och på hur jag såg ut i höstas när jag nådde hemska toppen och bestämde mig för att NU fick det vara nog. Basta.

Så här är jag på nyårsafton för lite mer än ett år sedan.

  

Not a very healthy sight!

Och här har vi miss R igen, den här gången på semster i Grekland där jag ser ut som en flodhäst på varje bild. En mycket söt flodhäst såklart, men en flodhäst ändå.



(Jag vill poängtera att jag inte på något sätt har emot flodhästar som varken grupp eller individer och jag är övertygad om att de flesta flodhästar har en passande kroppsvikt för sin art.)

Crap I'm big! WTFrick?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0