Vecka 6 (19-20): Resultat och Träning

VECKANS RESULTAT

Vägning. Trallallalalala. Vägning.

Minus 0,3 kg den här veckan. Ligger fortfarande efter i min plan men jag går ner i alla fall så wuhu för mig. “Yeah yeah, wow wow... jag är så... yeah yeah, wow wow”

Nuvarande vikt: 84,6 kg
Förändring sen start 100-dagar: - 2,2 kg
Total viktnedgång sen 100901: - 14,4 kg

VECKANS TRÄNING

Löpningen

Löppass 1  6 km (45,36 min) Distansträning
Löppass 2  5 km (32,53 min) Hastighetsträning
Löppass 3  4 km (28,25 min) Intervallträning

Första passet var helt underbart. Det var en sådan känsla när varje steg var personbästa. Sen slogs kroppen ut och jag fick sova, sova ochjag blev lite depp över att inte kunna springa något. Sen igår vaknade jag och mådde strålande igen. Igår sprang jag ett snabbt pass på 5 km och idag intervalltränade jag för första gången. Uppvärmning på 9,20 min, intervaller 1 minut spring X 1 minut jogg och tre minuters nervarvnings jogg. Älskar att vara ute och springa. Fick en ny nådd maxpuls under träningen: 186 bpm. Sprang som fortast 4.0 min/km. Coolt!

Cykling

Cykling-pass 1 7,2 km (25 min)
Cykling-pass 2 8 km (29 min)

Inte mycket att säga mer än att jag ökar på saaaakta. Får se om jag har någon tid att cykla nästa vecka. Blir mest tid spenderad i Lund och där har jag ingen cykel. Buhu!

Bra vecka men nästa vecka kommer bli bästa veckan ever!!!


Bild: Intervallerna i grafer. I like!




Kommentarer
Postat av: Cillan

Snyggt! Du är så himla duktig!

2011-05-19 @ 22:00:53
URL: http://fettillhet.shapemeup.se
Postat av: n00bis

Bra jobbat tjejen! Sakta är även det framsteg =)

2011-05-20 @ 11:00:40
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0