Före/Efter Kapitel 1

Efter en hel massa trixande har jag äntligen fixat ihop något som i alla fall kan liknas vid en Before/After-bild. Tyvärr har jag, precis som så många, andra tagit första bilden först när jag märkt att någonting börjat hända i kroppen och de första kilona redan trillat av (4,8 kg närmare bestämt). Om ni vill se hur jag såg ut innan kolla här.



Jag vet att kameran luras men ser jag inte längre ut???

Vet inte vad jag är mest stolt över: mina minus 9kg eller att jag kan fixa bilden ovan i photoshop genom trial and error-metoden?

I morgon (eller egentligen idag fast eftersom det just nu bara är Boyfriend som ligger och snarkar i sängen så är den här dagen inte avslutad ännu. Basta!) börjar kapitel 2. Wuhuhuhu!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du ser längre ut, tror det är för att dina ben ser längre ut nu när de har smalnat av lite :) Nu börjar de 100 dagarna!!!

2011-04-08 @ 08:40:51
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: becky

Hello! Här har du en ny läsare som har precis börjat följa din blogg. Kanske ger du mig styrkan och energin att ta tag i mitt socker sug med? Börjar nämligen tröttna på socker!

2011-04-11 @ 06:03:31
URL: http://becky84.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0